Forum Oficjalne forum Biznesu filmowego Strona Główna Oficjalne forum Biznesu filmowego
Oficjalne forum poświęcone grom z serii Biznes Filmowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Garść kolejnych pomysłów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum Biznesu filmowego Strona Główna -> Pomysły i uwagi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Argue




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:58, 05 Kwi 2011    Temat postu: Garść kolejnych pomysłów

Pisałem je Tomidze na maila, prosił o upublicznienie na forum, więc zaczynamy.

Propozycja nr 1

MOTYWACJA - istnieje coś takiego jak motywacja twórcy, czy to spodoba mu się scenariusz, czy współpraca z jakimś producentem, reżyserem układa mu się dobrze. Jak również jego stopa życiowa, twórcy, któremu nie zostają powierzone, żadne role filmach, czy też funkcje "twórcze" wzrasta motywacja(0-100) co przekłada się na wyższy wskaźnik motywacji, czyli twórca bardziej się stara co przekłada się na wyższą jakość filmu.
Jeśli twórca dostaje dużo nagród filmowych, i niesamowitą gażę za swoje produkcje, to doświadcza syndromu wypalenia twórczego i ta motywacja spada, co ma wpływ na końcową ocenę filmu.

Pozwoliłoby to uniknąć tworzenia "modeli" produkcji, w którym to gramy ciągle jednymi i tymi samymi twórcami, jako sprawdzony schemat, jeśli twórca miałby motywacje gdzieś bliską zeru, to mocno zaważyłoby to na produkcji i np nie można by wtedy było osiągnać filmu na poziomie lepszym niż dobry.

2- PARAMETRY FILMU A ICH RODZAJE.

Nasi aktorzy dysponują optymalną ilością parametrów (prócz motywacji
8) ) ale co z filmami przy produkcji scenariuszy?

Zmieniamy gatunek filmu, a dalej mamy tylko sex humor i akcja...
Co jeśli wybieramy dramat? Praktycznie żaden z tych elementów niezbyt pasuje do koncepcji filmu dramatu. Stąd też ciekawym urozmaiceniem byłoby, iż w zależności zmieniają się.
Dla filmu wojennego takie wskaźniki jak dramat, akcja, przemoc
dla komedii romantycznej humor, sex, akcja
dla thrillera psychologicznego przemoc, dramat, strach
horror podobnie dramat, strach, akcja.

Dobrym rozwiązaniem by było gdyby np z tych kilku opcji np tych 6 co tu podałem, aczkolwiek może być więcej, gracz wybiera sobie 3, na których film powinien się najbardziej skupiać, lub fabrycznie do danego gatunku dostosowane 3 wskaźniki. Wtedy też większy sens ma dopasowywanie umiejętności aktorów.

3 Asystenci - Zgłaszanie festiwali + Propozycje twórców + wysyłanie scenariuszy

Asystenci mogli by przejąć funkcję dodawania filmów do festiwali.
Takie opcje przy asystencie mogłyby być jak :
Zgłoś do wszystkich festiwali
Zgłoś do festiwali komercyjnych (Oscar i Cannes)
Zgłoś do festiwali artystycznych (Sundance i Era)
Zgłoś do festiwali jeżeli film zarobił (tu kwota) i haczykiem zaznaczamy do których ma zgłosić, może być kilka takich opcji, tak, że w zależności ile ktoś zarobi tak będzie zgłoszony do danych festiwali.
Oczywiście ta opcja mogłaby być przy samej produkcji filmu, jak i po.

Ponadto,
Chętnie widziałbym taką opcję, że przy wyborze aktorów/reżyserów etc do filmu.
Asystent co jakiś czas wyskakuje z wiadomością w stylu "Aktor/reżyser/kompozytor/operator X wyraził ochotę do wzięcia udziału w twojej produkcji" co spowodowałoby albo obniżenie gaży albo dodanie bonusowych punktów do wskaźnika motywacja(podoba mu się scenariusz).

Można tu wprowadzić element losowy, że twórcy bez przyczyny chcą zagrać w filmie lub... stworzyć coś na taki wzór, iż dajemy asystentowi funkcję "wyślij scenariusz dla twórców o wskaźniku dramat większy niż 70. Oczywiście wskaźnik do wyboru. Wtedy asystent wysyła nasz scenariusz do grupy twórców które mieszczą się w tym przedziale. I możliwe, że jakiś jeden zgłosi się z swoją propozycją, bo spodobał mu się scenariusz i ma on dzięki temu wyższy wskaźnik motywacji(patrz podpunkt wyżej)

4 Scenariusz - Wyszedł Ci poziom B,C lub D ? a bardzo chcesz wyprodukować swój film w takiej właśnie postaci?
Wyślij scenariusz do poprawki!
Po stworzeniu scenariusza powinna być opcja wysłania scenariusza na poprawkę do wyższego poziomu. 1 poziom = czas trwania 2 miesiace, więc z poziomu B do A to trwa 2 miesiące, ale z poziomu C do A już 4. Oczywiście w tym momencie nie można tworzyć nowych scenariuszy, gdyż jesteśmy zajęci poprawką obecnego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Argue dnia Wto 21:59, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomiga
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:28, 06 Kwi 2011    Temat postu: Re: Garść kolejnych pomysłów

Argue napisał:
Pisałem je Tomidze na maila, prosił o upublicznienie na forum, więc zaczynamy.

Propozycja nr 1

MOTYWACJA - istnieje coś takiego jak motywacja twórcy, czy to spodoba mu się scenariusz, czy współpraca z jakimś producentem, reżyserem układa mu się dobrze. Jak również jego stopa życiowa, twórcy, któremu nie zostają powierzone, żadne role filmach, czy też funkcje "twórcze" wzrasta motywacja(0-100) co przekłada się na wyższy wskaźnik motywacji, czyli twórca bardziej się stara co przekłada się na wyższą jakość filmu.
Jeśli twórca dostaje dużo nagród filmowych, i niesamowitą gażę za swoje produkcje, to doświadcza syndromu wypalenia twórczego i ta motywacja spada, co ma wpływ na końcową ocenę filmu.

Pozwoliłoby to uniknąć tworzenia "modeli" produkcji, w którym to gramy ciągle jednymi i tymi samymi twórcami, jako sprawdzony schemat, jeśli twórca miałby motywacje gdzieś bliską zeru, to mocno zaważyłoby to na produkcji i np nie można by wtedy było osiągnać filmu na poziomie lepszym niż dobry.


Kiedys ktos mial juz taki pomysl i nazywal to forma. Generalnie rzeczywiscie mogloby to byc w pewnym sensie cos w stylu przepracowania tworcy... i obnizaloby czesc jego parametrow.

Argue napisał:

2- PARAMETRY FILMU A ICH RODZAJE.

Nasi aktorzy dysponują optymalną ilością parametrów (prócz motywacji
8) ) ale co z filmami przy produkcji scenariuszy?

Zmieniamy gatunek filmu, a dalej mamy tylko sex humor i akcja...
Co jeśli wybieramy dramat? Praktycznie żaden z tych elementów niezbyt pasuje do koncepcji filmu dramatu. Stąd też ciekawym urozmaiceniem byłoby, iż w zależności zmieniają się.
Dla filmu wojennego takie wskaźniki jak dramat, akcja, przemoc
dla komedii romantycznej humor, sex, akcja
dla thrillera psychologicznego przemoc, dramat, strach
horror podobnie dramat, strach, akcja.

O dodatkowych parametrach juz pisalem w paru miejscach raczej ich nie bedzie ze wzgledu na potrzebe przemodelowania WSZYSTKIEGO a niestety nie mam takich mozliwosci czasowych.
Co do dramatu to poniekad odpowiedziales sobie na to pytanie... w scenariuszu trzeba ustawic wszystkie parametry na wielkosci niewielkie bo jak sam zauwazyles zaden z nich nie pasuje do dramatu...
Dramat osiaga sie przez aktorow ich parametr dramat. Inna sprawa czy taki film w ktorym malo sie dzieje bedzie interesujacy dla widzow...

Argue napisał:

Dobrym rozwiązaniem by było gdyby np z tych kilku opcji np tych 6 co tu podałem, aczkolwiek może być więcej, gracz wybiera sobie 3, na których film powinien się najbardziej skupiać, lub fabrycznie do danego gatunku dostosowane 3 wskaźniki. Wtedy też większy sens ma dopasowywanie umiejętności aktorów.

Nie widze mozliwosci takiej rozbudowy gry (ze wzgledu na moj ograniczony czas)

Argue napisał:

3 Asystenci - Zgłaszanie festiwali + Propozycje twórców + wysyłanie scenariuszy

Asystenci mogli by przejąć funkcję dodawania filmów do festiwali.
Takie opcje przy asystencie mogłyby być jak :
Zgłoś do wszystkich festiwali
Zgłoś do festiwali komercyjnych (Oscar i Cannes)
Zgłoś do festiwali artystycznych (Sundance i Era)
Zgłoś do festiwali jeżeli film zarobił (tu kwota) i haczykiem zaznaczamy do których ma zgłosić, może być kilka takich opcji, tak, że w zależności ile ktoś zarobi tak będzie zgłoszony do danych festiwali.
Oczywiście ta opcja mogłaby być przy samej produkcji filmu, jak i po.

Tak tez myslalem nad czyms takim wymagalo by to jednak przemyslenia dokladnie interfejsu i algorytmu. Kwestia odlozona na pozniejsze wersje gry. Generalnie nie mozna zrobic aby na poczatku (przed wyprodukowaniem) film byl nominowany poniewaz to gracz musi zdecydowac czy film nadaje sie do festiwalu). Moze wprowadze jakies karty za zglaszanie kiepskich filmow... np -1 do prestizu... za kazdy kiepski film...

Argue napisał:

Ponadto,
Chętnie widziałbym taką opcję, że przy wyborze aktorów/reżyserów etc do filmu.
Asystent co jakiś czas wyskakuje z wiadomością w stylu "Aktor/reżyser/kompozytor/operator X wyraził ochotę do wzięcia udziału w twojej produkcji" co spowodowałoby albo obniżenie gaży albo dodanie bonusowych punktów do wskaźnika motywacja(podoba mu się scenariusz).

Można tu wprowadzić element losowy, że twórcy bez przyczyny chcą zagrać w filmie lub... stworzyć coś na taki wzór, iż dajemy asystentowi funkcję "wyślij scenariusz dla twórców o wskaźniku dramat większy niż 70. Oczywiście wskaźnik do wyboru. Wtedy asystent wysyła nasz scenariusz do grupy twórców które mieszczą się w tym przedziale. I możliwe, że jakiś jeden zgłosi się z swoją propozycją, bo spodobał mu się scenariusz i ma on dzięki temu wyższy wskaźnik motywacji(patrz podpunkt wyżej)

Ciekawe ale musialoby to dzialac bardzo rzadko (np raz na 1000 razy ktos by sie zglaszal) opcja by byla ale na tyle zadka zeby nie bylo ze w co drugim filmie mamy taniego aktora bo nie o to chodzi).

Argue napisał:

4 Scenariusz - Wyszedł Ci poziom B,C lub D ? a bardzo chcesz wyprodukować swój film w takiej właśnie postaci?
Wyślij scenariusz do poprawki!
Po stworzeniu scenariusza powinna być opcja wysłania scenariusza na poprawkę do wyższego poziomu. 1 poziom = czas trwania 2 miesiace, więc z poziomu B do A to trwa 2 miesiące, ale z poziomu C do A już 4. Oczywiście w tym momencie nie można tworzyć nowych scenariuszy, gdyż jesteśmy zajęci poprawką obecnego.

To jest fajny pomysl i przemysle jak go dadac w przyszlych wersjach.

Generalnie pomysly uwazam za interesujace wiec na pewno wprowadzenie czesci z nich rozwaze w takiej lub innej formie.
Dzieki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Argue




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:21, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Odnośnie tej motywacji/formy. najłatwiej by było zrobić coś takiego, że standardowym poziomem motywacji jest wartość 50.

I chyba najłatwiej w grze, w formie algorytmu byłoby to wprowadzić w taki sposób.

przy poziomie motywacji 50 mnożymy wszystkie umiejetności x1 czyli nic sie nie zmienia. przy wartości 100 mnożymy x1.35 przy wartości 0 mnożymy x0.65.

Co Ty na to?

Co do przesyłania komuś scenariuszy, tak dokładnie tak, to widziałem to działa bardzo rzadko powiedzmy na 50 lat gry tak z 5 razy niezależnie od ilości graczy.
Teraz tak wpadłem, czy to wysyłanie scenariuszy powinno coś kosztować... jako opłata dodatkowa, czy po prostu wliczyć w koszty działania asystenta. Jeśli chodzi o to co zyskujemy wtedy, to wartość gaży może spaść ledwie o parę % 1-5% max
ewentualnie można by wtedy przejść do fazy negocjacji kontraktu, i w zależności o ile będziemy mniej proponować o tyle będzie motywacja niższa.

O to też jest dobry pomysł... jeśli chcemy zatrudnić aktora, który wg nas jest idealny do danej roli, ale ma kiepską formę/motywację, to co najlepiej działa? PIENIĄDZ rzecz jasna. W miarę wzrostu wartości gaży, powinna wzrosnąć motywacja, ale oczywiście nigdy do maksymalnego poziomu, powiedzmy, że pieniędzmi, można zyskać max 10 pktów motywacji, co dałoby wtedy mnożnik x 1.07 umiejętności, jeśli weźmiemy od punktu standardowego (50)

Dodanie parametrów ok rozumiem, nie masz na tyle czasu i przekalibrowanie algorytmów gry zajęłoby za dużo czasu, ok nie trzeba. :)

Miło, że pomysł z poprawkami scenariuszy został zaakceptowany:)

Cieszy mnie to.

Cóż to chyba wszystko na razie nic innego mi nie wpadło do głowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pieguto




Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:08, 09 Kwi 2011    Temat postu:

chwila, pomysł z tym aby aktor sam z własnej woli zgłosił się do filmu wcale nie jest taki zły;D Na przykład gdy tworzymy scenariusz wybieramy osoby potrzebne nam do filmu aktor, aktorka, reżyser, operator,animka, kompozytor a jak by tak dodać jeszcze coś w stylu casting ?? kiedy scenariusz zostanie ukończony wtedy wyskoczyło by nam okienko w którym pokazałby nam się aktor(ka) która za połowę gaży zechciał(a) by wystąpić w filmie, oczywiście wiązało by się to z wydłużeniem produkcji scenariusza. Nie zawsze oczywiście ktoś musi się zgłosić (wiązało by się to z wysokością prestiżu ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomiga
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:43, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Pieguto napisał:
chwila, pomysł z tym aby aktor sam z własnej woli zgłosił się do filmu wcale nie jest taki zły;D Na przykład gdy tworzymy scenariusz wybieramy osoby potrzebne nam do filmu aktor, aktorka, reżyser, operator,animka, kompozytor a jak by tak dodać jeszcze coś w stylu casting ?? kiedy scenariusz zostanie ukończony wtedy wyskoczyło by nam okienko w którym pokazałby nam się aktor(ka) która za połowę gaży zechciał(a) by wystąpić w filmie, oczywiście wiązało by się to z wydłużeniem produkcji scenariusza. Nie zawsze oczywiście ktoś musi się zgłosić (wiązało by się to z wysokością prestiżu ).


No zly nie jest tylko jak to wytlumaczyc logicznie.. zawsze jakis aktor chce grac w filmie... tylko nie koniecznie my chcemy zeby ten aktor gral akurat u nas... ;)
Rozumiem ze chodzi o to ze gwiazda sie sama do nas zglasza.. Ze spodobal sie jej scenariusz... owszem czasami sie takie rzeczy zdarzaja... ale to jest bardzo sporadyczny przypadek..
Nie chetnie robie takie rzeczy bo to rozbija aktualna logike gry... owszem wszystko mozna zaprogramowac... ale jedne rzeczy robi sie prosciej (bo pasuja do aktualnej architektury), a inne trudniej dlatego tez pomysly zupelnie "z innej beczki" raczej maja male szanse na realizacje... z prostej przyczyny nie mam tyle czasu...

Dlatego wiekszosc pomyslow akceputuje uwzgledniajac to jak latwo/trudno wkomponowac go w aktualna gre (architekure, kod) i niektore fajne pomysly po prostu wylatuja bo "nie pasuja" do ukladanki...
Niestety tak wyglada rzeczywistosc...
Inna sprawa ze czasami zdaje sie ze cos nie pasuje... a wystarczy lekka modyfikacja (lub pewne uproszczenie) i nagle okazuje sie ze da sie cos podobnego zrobic... no ale tutaj to juz ja musze wspasc na taki sprytny pomysl...

Pieguto napisał:

Nie zawsze oczywiście ktoś musi się zgłosić (wiązało by się to z wysokością prestiżu ).

I tutaj wlasnie sprawiasz ze gra staje sie nudna... dlaczego. Poniewaz jak masz duzy prestiz to najprawodopobniej i tak masz kasy jak lodu, wiec ulatwienia sa Ci zbedne... bo masz wystarczajaca pieniedzy aby zatrudniac dobrych tworcow i robic dobre filmy. Jezeli juz to taki element przydalby sie bardziej na poczatku (czyli ponizej pewnego stopnia prestizu)

To jest najprostrzy sposob aby sprawic aby gra szybko sie nudzila... brak wyzwan.

Tak wiec przy pomyslach trzeba brac tez pod uwage wplyw na grywalnosc...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomiga dnia Sob 16:52, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pieguto




Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:04, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Włąsnie wpadł mi do głowy pomysł a mianowicie " wspólny film "

A mianowicie gdy gramy sobie na przykład z innymi graczami i chcielibyśmy nagrać z kórymś film

wybieramy wtedy zakładkę opcję (gdzie są żecz jasna opcje profil pożyczka i nowa opcja wspólny film ) wybierając ją wyskakuje nam okienko w którym jest następująca zawartość: wybierz z którym graczem chcesz nakręcić film (tutaj wybieramy gracza )
Następnie wybieramy scenariusz(osoba która zaproponuje tą opcję koledze musi mieć już gotowy scenariusz)

gdy już wybierzemy wtedy dokonujemy "podziału obowiązków" jeśli można to tak ująć:)
czyli kto za co odpowiada.

pokazuje nam się lista czyli reżyser, aktor(to oczywiście wyskakuje nam tylu ilu jest w scenariuszu) dalej montaż i kompozytor (to tak samo zależy czy są uwzględnieni z scenariuszu)

po prawej stronie danej osoby jest opcja do wyboru (wybierz: siebie lub partnera. oznacza to że albo ty decydujesz kto zostanie obsadzony na danej funkcji czy twój partner )

gdy już dokonamy podziału na samym dole mamy tzw.
wkład(czyli ile chcemy dać kasy na film)

Kiedy powyższe funkcje spełnimy dajemy ok i naciskamy następną rundę
gdy nadejdzie czas na gracza do którego zgłosiliśmy się z ofertą wspołpracy wyskakuje mu okienko (gracz x zaproponował ci wspólny film. pod tym napisem pokazuje się graczowi kogo ma do obsady czyli na przykład aktor, aktorka. ma do wyboru akceptuj lub odrzuć) jak naciśnie oczywiście odrzuć to nie ma o czym gadać :D ale jeśli naciśnie akceptuj wyskakuje mu okienko twój wkład (tutaj wpisuje swój wkład pieniężny do filmu) naciska ok

gdy to wykona wybiera produkcję filmu tam ma już pokazany dany film wybiera go, pokazuje mu się obsada (na szaro czyli niedostępni są ci za których odpowiada druga osoba)
oczywiście do wykorzystania ma budżet wspólny. Gdy on wykona swoją powinność czyli wybierze aktorów naciska produkuj następnie wybiera następną rundę. gdy to dochodzi do współpracownicka wyskakuje mu okienko (gracz x zgodził się i dobrał obsadę) Wtedy to on wchodzi do produkuj film i wybiera swoją cześć obsady i naciska produkuj (po jego akceptacji film jest już na liście produkcji:d)

Zyskami dzielą się na pół

No może trochę chaotycznie to napisałem:) ale pomysł moim zdaniem jest dobry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Argue




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:17, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Odnośnie motywacji, jeszcze warto by wziąć pod uwagę to co masz zamiar wprowadzić, czyli negocjacje kontraktu, którą mają prowadzić asystenci... jesli bedziemy zbytnio negocjować, to obniży się wtedy motywacja, bo niska gaża. Ogólnie motywacja ma działać tak, że najlepszym aktorom, trzeba bardzo wysoko podnieść stawkę zeby byli zmotywowani do swojej roli, co będzie utrudnieniem, żeby robić mega komercyjne produkcje, bo teraz wg mnie jest troszeczkę zbyt łatwo.
Natomiast, tym gorszym aktorom, powinno bardziej zależeć pomimo, gorszej stawki w końcu chcą się wypromować.

W sumie po przemyśleniu, to wysyłanie scenariusza i otrzymywanie propozycji od aktorów, nie może się w żadnym wypadku wiązać z obnizeniem stawki, co najwyzej może max wzrosnać z 5 pktów motywacji, gdyż dal samej rozrywki nie ma to żadnego wpływu, jedynie jakaś opcja ułatwiająca.

Wpadłem za to na nowy pomysł, czyli podział zysków między twórcami.
Każdy wie, że najlepsi twórcy, nie zadowalają się samą gażą, często życzą sobie również jakiegoś % z zysków z filmu, będzie to swego rodzaju utrudnienie, bo żeby zatrudnić najlepszych twórców, trzeba będzie wliczyć, że nie cały zysk pójdzie do nas.
oczywiście tyle ile % odpalimy, będzie to mogło mieć jakiś wpływ na wskaźnik motywacja. W końcu pieniądz rządzi światem

Co do pomysłu wspólny film... przy graniu z innymi graczami(realnymi) to ok, ale udział zysków, powinien być zależny od ilości włożonego budżetu, nie tylko do samej produkcji filmu, ale również i do jego reklamy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomiga
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:18, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Trzeba przyznac ze zaczynacie miec coraz bardziej odjechane pomysly. Z jednej strony to dobrze swiadczy o Waszej kreatywnosci... z drugiej ze
musicie przeczytac sobie jeszcze raz post

http://www.biznesfilmowy.fora.pl/pomysly-i-uwagi,12/zanim-zaproponujesz-jakis-pomysl-przeczytaj-to,72.html?sid=46bf123e6f12bd4b2cf10591a9f9cd17

Zbyt wydumane pomysly nie maja szans na realizacje. Brak czasu autora. A niestety wspolne krecenie filmu do takiej kategorii sie zalicza
(wymaga zbyt duzo pracy w stosunku do poprawienia grywalnosci)

Jezeli chodzi o negocjacje... Moze nie do konca to wylumaczylem ale negocjacje nie beda polegac na tym ze bedzie mozna zatrudnic aktora za mniejsze pieniadze... raczej maja sluzyc temu aby dany tworca zgodzil sie z nami wspolpracowac w przypadku gdy tego nie chce... a to mozemy osiagnac wlasnie motywujac go dodatkowa kasa... czyli w normalnych warunkach by nie zagral (bo za malo prestizowy producent, za kiepski scenariusz lub zbyt malo ambitny film ale odpowiednia ilosc gotowki w niektorych przypadkach moze zdzialac cuda). I taki jest zamysl opcji 'negocjacja' w BFie

Podzial zyskow jest zarezerwowany w nowej wersji dla innej sytuacji (aktor w wielu rolach). I raczej nie bede go rozszerzal na inne przypadki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum Biznesu filmowego Strona Główna -> Pomysły i uwagi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin